HTML

Mentsük meg a házasságomat

36 éves vagyok, nyolc éve házas, egy két és fél éves kislány apja. A házasságom most válságban van. A feleségem még nem akar válni mert úgy érzi, hogy még lehet bennünk valami. De összejött a régi be nem teljesült szerelmével januárban. Te mit tennél a helyemben ? Várni, vagy vállni?

Friss topikok

  • vallerGPS: Mi ujság? (2010.06.10. 07:45) Jön a hétvége
  • caixa: miért nem ülteted le, beszélsz vele? én a helyében annak örülnék, ha azt látnám, hogy annyira figy... (2010.04.29. 23:06) Hétköznapok

Linkblog

Vasárnap

2011.02.13. 10:15 Laforge1975

Reggel megint agykontrolloztam egy kicsit.
Ez még persze csak alapgyakorlat. De még most is visszhangzanak bennem a mondatok:
Növekvő szellemi képességeim, az emberiség javát hivatottak szolgálni
Mindennap és mindehogyan egyre jobban és jobban és jobban vagyok.
Most egy kicsit nyugodtabbnak érzem magam, nekiülök egy kicsit dolgozni.

Ma és holnap este ismét nálam lesz a kislányom, próbálok vele foglalkozni, bár nagyon nehéz, ha az ember lelkileg megviselt állapotban van. Egy ilyen kis gyerekhez sok sok szeretet de ugyanakkor sok-sok türelem is kell.
 

Egy fél órát gyakoroltam a tükör előtt, hogyan és mit fogok mondani és próbáltam magam rendbe szedni, hogy Timi ne lássa rajtam, hogy mennyire megvisel ez az egész.
Timi este végig fogta a kezem, amikor a lányomat átadta, éjjel sms-t is küldött.
Holnap Valentin nap. Remélem, tényleg már nincs sok hátra és helyreáll az értékrendje.

A napokat holnaptól már számozom, jön a negyedik nap.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laforge1975.blog.hu/api/trackback/id/tr622657401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása