HTML

Mentsük meg a házasságomat

36 éves vagyok, nyolc éve házas, egy két és fél éves kislány apja. A házasságom most válságban van. A feleségem még nem akar válni mert úgy érzi, hogy még lehet bennünk valami. De összejött a régi be nem teljesült szerelmével januárban. Te mit tennél a helyemben ? Várni, vagy vállni?

Friss topikok

  • vallerGPS: Mi ujság? (2010.06.10. 07:45) Jön a hétvége
  • caixa: miért nem ülteted le, beszélsz vele? én a helyében annak örülnék, ha azt látnám, hogy annyira figy... (2010.04.29. 23:06) Hétköznapok

Linkblog

Péntek

2011.02.11. 15:24 Laforge1975

Alig aludtam az éjjel. A gondolataim minden egyes percben körültötte forognak.
Vissza szeretném kapni, nagyon is.
De már nem tudok sokáig várni. Megyek tönkre, emésztem magam, napról napra jobban és jobban. Tudnom kell már a biztosat. A biztos nem is jobb mint az ami most van.
Ez az érzelmi Énem.
A racionális énem viszont dühös. Az új gyerek bemegy az én lakásomban, szépen megfürdik és azt a vizet használja, amit Én fizetek, aztán pedig bemegy a hálószobába és befekszik a feleségem mellé.
Hát mondjátok meg, tűrhető ez ?!
Azonnal ügyvéd és válás. Egy fillért se többet, csak ami a gyerekre jár.
Legyenek boldogok együtt, de Én ehhez nem aszisztálok.
Szörnyű ez a kettősség.
De ezt sokáig már nem fogom bírni. Ki fog borulni a bili és akkor felhívom és megmondom, hogy vége. Ennyi volt. Nem várok többet.

Tegnap hajnali kettőkor kaptam egy smst : "Már nem tart soká..."

Ez az egyetlen apró kapaszkodó.
Még várok, de már én sem tudok sokáig.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laforge1975.blog.hu/api/trackback/id/tr102654097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása