HTML

Mentsük meg a házasságomat

36 éves vagyok, nyolc éve házas, egy két és fél éves kislány apja. A házasságom most válságban van. A feleségem még nem akar válni mert úgy érzi, hogy még lehet bennünk valami. De összejött a régi be nem teljesült szerelmével januárban. Te mit tennél a helyemben ? Várni, vagy vállni?

Friss topikok

  • vallerGPS: Mi ujság? (2010.06.10. 07:45) Jön a hétvége
  • caixa: miért nem ülteted le, beszélsz vele? én a helyében annak örülnék, ha azt látnám, hogy annyira figy... (2010.04.29. 23:06) Hétköznapok

Linkblog

Jön a hétvége

2010.04.30. 11:57 Laforge1975

Timi teljes erővel a nagy születésnapi buliját szervezi. Még nem tudni pontosan hogy hány ember jön el, de elég nagy szabású lesz az biztos.
Talán némi pozitívumnak lehet értékelni, hogy nem külön akar elmenni, úgyhogy megyünk mindannyian.

Tegnap beszélgettünk egy kicsit a régi dolgokról, megbeszéltük hogy elmegyünk majd abba a cukrászdába ahol először randiztunk, ez egy szép dolog volt. Mivel Ő hozta fel a témát, úgy gondoltam, hogy tovább fokozhatnánk a romantikázást és felolvastam neki azt a kis kezdetleges verset, amit neki írtam.
Nagyjából úgy pattant le róla mint valami vírus a tűzfalról.
És pontosan ez az ami lelkileg felőröl.

Timi mást éreztet mint amit mond.Azt mondja, hogy szeret és nem akar mást. Ugyanakkor minden romantikus közeledésem úgy pattan le róla, mint valami tűzfalról mert hogy én "megfojtom" Őt a szeretetemmel.
Régebben naponta többször is felhívott a melóhelyen.
Most ha én nem hívom akkor egész nap nem is beszélünk.

Valóban igaz, hogy megcsaltam négy év és most tényleg vissza is kapom. Az egyetlen különbség, hogy akkor ez azért volt mert nagyon rossz volt a kapcsolatunk, én reggeltől estig dolgoztam mert munkahelyet váltottam, Timi péntek szombaton bulizott. Azt a kapcsolatot már nem lehetett fenntartani, valaminek történnie kellett.

Ha valaki foglalkozott projekt menedzsmenttel, akkor azt is biztosan tudja hogy az egyik leglényegesebb feladat a projekt életciklusában, hogy rendszeresen ellenőrizni kell, hogy a projekt még mindig szolgálja-e az eredeti célt. Ha már nem akkor nem szabad folytatni és dönteni kell a projekt leállításáról.
Érzem magamon hogy a tűrőképességem végét járom.
Ha hamarosan nem történik semmilyen előrelépés, akkor összepakolok és megyek.
Nem fogom már tovább húzni ezt az egészet és nem tudok úgy élni hogy állandóan azt lessem, hogy megint kire gerjed rá és vajon meddig fog elmenni. Az egyetlen ember akinek hiányozni fogok az a lányom. De tőle nem fogok elszakadni, az biztos.

Egyébként meg az élet sója, hogy az egyetlen ember aki arra bíztatott már a kezdetek óta, hogy maradjak Timivel és ne álljak fel még aznap, -mert biztosan szeret, csak egy kicsit befásult és változást akar- az nő akivel annó csaltam.
No Comment
 

 


 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laforge1975.blog.hu/api/trackback/id/tr471964033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szirénke 2010.05.02. 17:58:36

ha négy éve azért csaltad meg,mert rossz volt a kapcsolatotok,mint irod,akkor ez a mostani nem ujkeletű!akkor mikor olt jó? mitől müködik egyáltalán,ha pici lányod sem tartott vissza anno a félrelépéstől... telán megbocsátanak,de a nők nem felejtenek.Lehet,segitségre van szüksége,keresi a megoldást,lehet,ha régebben is gond volt,ő unta meg előbb.Az egészet.Türelem kell még,sok-sok türelem,ne hamarkodj el semmit
süti beállítások módosítása