HTML

Mentsük meg a házasságomat

36 éves vagyok, nyolc éve házas, egy két és fél éves kislány apja. A házasságom most válságban van. A feleségem még nem akar válni mert úgy érzi, hogy még lehet bennünk valami. De összejött a régi be nem teljesült szerelmével januárban. Te mit tennél a helyemben ? Várni, vagy vállni?

Friss topikok

  • vallerGPS: Mi ujság? (2010.06.10. 07:45) Jön a hétvége
  • caixa: miért nem ülteted le, beszélsz vele? én a helyében annak örülnék, ha azt látnám, hogy annyira figy... (2010.04.29. 23:06) Hétköznapok

Linkblog

Hogyan tovább ?

2010.04.27. 12:55 Laforge1975

Egy ember egyszerre sok szerepet kell hogy ellásson. Nézzük a nőket. Hogyan lehet valaki egyszerre nő, anya, feleség, szerető, kolléga, esetleg főnök ?
Nehezen. Nálunk most pont ez a helyzet. A kényes egyensúly most felborult.

Timi nő akar lenni és szabadulni akar. Otthon volt két évet a kislányunkkal be volt zárva, most pedig mindent akar egyszerre. Úgy viselkedik mint egy húszéves. Tágra nyílt szemekkel járja a világot és nyitott a kalandokra. Nem kell hozzá túl sok ész, hogy az ember levegye hogy előbb utóbb szerelem lesz a vége. Új kapcsolat, mámoros szerelem, ilyenkor az ész megáll. Most megkérdezheted, hogy miért is vagyok én ebben ennyire biztos.

Az igazsághoz azért hozzátartozik az is, hogy néhány éve én hasonló cipőben jártam. Igen, jól olvasod, én sem vagyok egy szent.

Hónapokon át csaltam a nejem, mert szerelemes lettem az egyik kolléganőmbe. Akkor szét is mentünk, de csak egy rövid időre. Nagyon hamar rádöbbentem hogy egy ilyen szerelem csak illúzió. Beleszeretsz valakibe, akivel nincsenek napi gondjaid, csak a jó meg a szép van és képes vagy elhinni, hogy a való életben sem lesznek problémák, csak minden nagyon szép és jó. Lehet, hogy sikerül az új kapcsolatod, de nagyon valószínű hogy nem. És akkor mi marad ha visszagondolsz ? A házasságod felrúgtad, új életet kellett kezdened a semmiből és nem nyertél vele semmit. Csak vesztettél.

Timinél lehet ez egy pillanatnyi fellángolás. Most nyár van, be van zsongva. Elképzelhető, hogy néhány hónap múlva minden helyreáll. A kérdés most az, hogy mit tegyek ?

Ha tiltom, akkor még jobban beindul. Ha valakinek mennie kell nem lehet bezárni, mert előbb-utóbb ki fog törni csak lehet még intenzívebben mint eddig.
Ha csak tűröm, tűröm a végtelenségig abba én megyek tönkre lelkileg és ami a legszebb hogy könnyen jutok majd oda hogy éveket öregedtem és szét fogunk menni, mert nem tudom a napjaimat ugyanúgy folytatni mint eddig.

Nagyon sokat gondolkodom rajta, hogy talán az egyetlen megoldás, ha külön költöznék egy időre. Így lesz ideje a kedves feleségemnek végiggondolnia az életét.

Ha maradok idiótán viselkedem. Hibát, hibára halmozok.
Teljes erővel vissza akarom csinálni azt az állapotot amit már nem lehet visszacsinálni, mert már annyira megváltozott minden körlümény.
Egyetlen út létezik csak az előre. Nem tudom a múltat visszahozni.

A kérdés hogy ki megy melyik irányba. Nagyon nehéz a döntés. Stratégiára van szükségem, amihez tudok igazodni. Helyzetelemzés, célok, határidők, felülvizsgálat, beavatkozás ha szükséges. Kívülről tudom mindezt, hisz ez a munkám.
 

Még nem tudom hogy mit csinálok, de amit el szeretnék érni az a napnál is világosabb.
Meg akarom menteni a házasságomat. helyesebben ez nem csak rajtam múlik, inkább úgy fogalmaznék hogy mindent szeretnék megtenni a házasságomért. 
 

Tudom hogy ez nem lesz egy egyszerű út.
A flegmatizmus és a romantika között kell lavíroznom kínosan ügyelve arra hogy ne lássa rajtam, hogy mennyire megvisel ez az egész. Ha látja rajtam a bizonytalanságot nekem végem. Elvégre kinek van szüksége egy megtört nyomorult rabszolgára ? Senkinek. 
Erősnek kell lennem, hisz bármit tesz, nem fogom magam tönkretenni.
 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laforge1975.blog.hu/api/trackback/id/tr631955985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása